Pro plnou funkčnost těchto stránek je nutné povolit JavaScript.

Často kladené otázky

V souvislosti s nákupem, měřením, montáží a údržbou rolet vzniká spousta otázek: Mohu rolety prát v pračce? Jaké rolety jsou vhodné do střešních oken? Mohu objednat rolety pro atypické rozměry oken? Na ty nejčastější otázky najdete odpovědi zde. Pokud odpověď na svou otázku nenajdete, můžete vždy kontaktovat naši infolinku, kde Vám na všechny otázky odpovíme.

Zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Prosím dejte nám vědět, pokud vidíte cestu, jak se můžeme zlepšit.

O produktech
Jsou Vaše produkty již složené?

Ano. Jedním z hlavním důvodů, proč si vybrat právě FOA je, že naše stínicí technika je již složená. Dostanete tedy stínicí prvek s připevněnou montážní sadou, kterou potřebujete. Tím je zajištěno, že produkt je pevnější a rovnou připraven pro připevnění. Zvládne to každý.

Jsou Vaše produkty na míru?

Ano. Dbáme na to, aby veškeré produkty byly opravdu na míru a přesně pasovaly tam, kde je potřeba. Doma už nemusíte nic zkracovat ani upravovat.

Je montážní sada součástí balení?

Ano. Součástí každého balení je montážní sada. Ta bude obsahovat vše, co budete pro připevnění k oknu/přivrtání na zeď potřebovat.

Je možné objednat si příslušenství?

Ano. Víme, že ne každý prvek musí vydržet věčnost. Proto si vše můžete přiobjednat zde. Pokud jste náhradní díl nenašli, napište nám. Jestliže máme tento díl ve výrobě, jsme schopni Vám ho dodat.

Kde najdu veškeré konkrétní odpovědi k produktu?

Kompletní popis našich produktů naleznete zde. Pokud přeci jen narazíte na otázku, na kterou neznáte odpověď, vždy se na nás můžete obrátit. Rádi Vám poradíme nebo přesnou informaci obratem zjistíme.

Jakou máte u produktů záruční dobu?

Na menší část sortimentu máme klasickou záruční dobu, a to 2 roky. Na většinu našeho sortimentu nabízíme záruku 4 roky. Podívejte se na přehlednou tabulku:

Produkt Záruční doba
Rolety Den a noc v otevřené kazetě 48 měsíců
Rolety Den a noc v POLO kazetě 48 měsíců
Rolety Den a noc v MAXI kazetě 48 měsíců
Látkové rolety v otevřené kazetě 48 měsíců
Látkové rolety v POLO kazetě 48 měsíců
Látkové rolety v MAXI kazetě 48 měsíců
Termo rolety v otevřené kazetě 48 měsíců
Termo rolety v POLO kazetě 48 měsíců
Termo rolety v MAXI kazetě 48 měsíců
Plisé rolety s profilem CLASSIC 48 měsíců
Plisé rolety s profilem DECOR 48 měsíců
Plisé rolety pro střešní okna s profilem CLASSIC 48 měsíců
Plisé rolety pro střešní okna s profilem DECOR 48 měsíců
Plisé rolety s profilem Economy 24 měsíců
Látkové střešní rolety 24 měsíců
Vertikální žaluzie 24 měsíců
Římské rolety 24 měsíců
Sítě proti hmyzu - Nasazovací 24 měsíců
Sítě proti hmyzu - Rolovací 24 měsíců
Sítě proti hmyzu Vrtané na dveře 24 měsíců
Mám strach, že špatně zaměřím nebo objednám.

Toho se nemusíte bát, stačí se podívat na naše propracované manuály. Pokud si ani tak nejste jisti, zavolejte nám. Rádi Vás provedeme celým procesem objednání i montáže. Pokud budeme řešit stínicí techniku do nějakých atypických oken/výklenků. Nebojte se nám poslat fotku. Náš tým se na vše podívá a poradí přesně Vám na míru.

Reklamace
Co mám dělat, pokud bude balení nekompletní nebo bude produkt zničený?

K reklamacím se stavíme vždy čelem. Pokud je produkt nekompletní, ihned zasíláme chybějící díly. Pokud je produkt poškozený, tak existují dvě možnosti. Často může být nejlepší řešení zaslat nový díl jen k výměně. Pokud je poškození většího rozsahu, necháme produkt svést k nám a opravíme ho.

Jak dlouhou dobu může oprava trvat?

Na opravu máme ze zákona 30 dní, vždy se to ale snažíme vyřešit do týdne, reklamace řešíme přednostně.

Je možné produkty vrátit?

Všechny produkty vyrábíme na míru. Proto je nelze vrátit. Víme, že byste se toho mohli obávat, máme pro Vás proto nachystané detailní podklady pro přesné zaměření a navíc si každou objednávku ještě telefonicky potvrzujeme a ověřujeme, zda zaměření proběhlo správně.

Co dalšího potřebuji k reklamaci vědět?

Vše ostatní, co je potřeba k reklamaci vědět, jsme pro Vás přehledně sepsali zde. Pokud si ani tak nejste jistí, prosím kontaktujte nás. Rádi Vám poradíme.

Doprava a platba
Jaké jsou možnosti dopravy?

U FOA si můžete vybrat dopravce GLS, Českou poštu a Toptrans. Pro velké rozměry a sítě proti hmyzu prosím volte možnost Toptrans. Doprava Českou poštou nabízí i možnost doručení na poštu, avšak jen pro menší rozměry. Dopravce GLS můžete volit i pro větší rozměry.

Jaké jsou možnosti platby?

Platit můžete předem převodem, online platební kartou nebo na dobírku. Limit pro dobírku je nastaven na 10 tisíc Kč. U dopravce Toptrans nenabízíme možnost platby na dobírku.

Jak dlouho trvá výroba a doprava?

Veškeré zboží doručíme do 10 pracovních dní od ověření objednávky.

Nabízíte i dopravu zdarma?

Dopravu zdarma máme již od .

O firmě
Máte dlouholeté zkušenosti v oboru?

Firma byla založena v roce 2010. Díky tomu máme bohaté zkušenosti s prodejem a víme, co zákazník ocení a potřebuje. V roce 2017 jsme vstoupili na trh stínicí techniky. Od té doby se neustále zlepšujeme a zdokonalujeme naše procesy. Za tu dobu již víme, jak by mělo stínění vypadat a co je v tomto segmentu opravdu důležité.

Je možné osobní vyzvednutí na pobočce/v sídle?

Zakládáme si na tom, že jsme firma celoevropská. Chceme dodávat naše produkty do celé Evropy. Firma má sídlo v Opavě a to na Olomoucké ulici číslo 29. Pro korespondenci a posílání balíků můžete využít přímo náš sklad. Je to ulice: Krnovská 2958/110b, 747 07 Opava - Předměstí. Osobní odběr zatím není možný, ale pracujeme na tom :).

Jak využiji slev a nakoupím ještě výhodněji?

U FOA využívejte množstevních slev a možnosti dopravy zdarma. Vše si můžete přečíst zde. Dopravu ZDARMA máte již a můžete dosáhnout až na 7% množstevní slevu.